Kérdések, válaszok

MI A TEENDŐ, HA AZ AUTÓVAL BALESETET SZENVEDTEM?

- Amennyiben személyi sérülés is történt, mentőautót kell hívni. Célszerû kivizsgáltatni magát annak is, aki nem érzi rosszul magát, mert bármilyen belső sérülése lehet, ami csak később jelentkezik. - A következő lépés, hogy mindkét félnek ki kell töltenie egy baleseti bejelentőt (betétlapot). Addig semmiképp nem szabad elhagyni a baleset színhelyét, amíg ez meg nem történik, mert az cserbenhagyásnak minősül, ami feljelentést von maga után. Ha nem egyértelmû, hogy ki volt a felelős a káreseményért, rendőrt kell hívni. - Elindulás előtt meg kell vizsgálni, hogy az autó mûködőképes e. Ha a hûtő sérült, vagy az autó nem indul el, akkor a NEXT AUTO Kft. assistance szolgáltatóját kell hívni a 411-1213-as telefonszámon. A szolgáltatás a nap 24 órájában áll ügyfeleink rendelkezésére. Belföldön és külföldön egyaránt. Az assistance szolgáltató küld egy trailert, amivel az autót a legközelebbi szervizbe szállítják. - Ha az autó mûködőképes, akkor az első adandó alkalommal el kell vinni egy szervizbe, ahol egy kárbejele

MIKOR VIHETEM AZ AUTÓMAT A NORMÁL SZERVIZRE? CSAK A MEGJELÖLT KM-NÉL PONTOSAN?

Igen!

ELÉRKEZETT A NYÁRI / TÉLI GUMI CSERE IDEJE. KIHEZ FORDULHATOK EZÜGYBEN?

Minden gumikkal felmerülő kérdéssel a szerviz koorindátoraikat keressék a 1/358-0001-es számon.

NEM MÛKÖDIK AZ ÜZEMANYAGKÁRTYÁM. MIT TEGYEK?

A legrövidebb úton jutassa el hozzánk a kártyáját. Nagy valószínûség szerint megsérült. Pár napon belül kicseréltetjük és postázzuk Önnek az új kártyáját.

NEM SZERETNÉK KÉSZPÉNZZEL FIZETNI A TANKOLÁSÉRT. MILYEN MEGOLDÁSOK VANNAK ERRE?

Ebben az esetben üzemanyagkártyát lehet rendelni az autóhoz. Meghatározható, hogy milyen termékek vásárlására jogosítson, és kik használhassák. Bővebb felvilágosításért forduljanak Silye Zoltánhoz (telefonszám: 358-0001).

MILYEN LEHETŐSÉGEIM VANNAK, HA AUTÓT AKAROK VENNI?

Az autót megvásárolhatja, vagy lízingelheti. Mi segítünk megtalálni az Önnek legkedvezőbb feltételeket. Információért, bővebb felvilágosításért kérjük hívja értékesítő kollégánkat, Silye Zoltánt a 358-0001-es telefonszámon.

SZERETNÉK AUTÓT VÁSÁROLNI, DE MÉG NEM TUDOM, MILYET. MIT TEGYEK?

A különböző autós cégek honlapján megtekinthető, milyen típusú és felszereltségû autók vannak. Ügyfélszolgálatunktól prospektusokat lehet igényelni. Ha megtalálta az Önnek megfelelő autó, akkor a letölthető formanyomtatványok közül kérjük válassza töltse ki az ajánlatkérő formulát és küldje el a silye.zoltan@nextauto.hu e-mailre. Kollégánk rövid időn belül válaszol Önnek.

MIT TEGYEK, HA AUTÓT SZERETNÉK BÉRELNI?

A letölthető bérautó megrendelő formulát kitöltve küldje el a NEXT AUTO Kft. faxszámára: 358-0000. Ha nem biztos benne, hogy milyen autóra van szüksége, vagy szeretné megtudni árainkat, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat a 358-0001-es telefonszámon, vagy küldjön e-mailt a következő címre: info@nextauto.hu

MI A TEENDŐ, HA AZ AUTÓVAL KÜLFÖLDRE SZERETNÉK UTAZNI?

Az autó külföldre viteléhez szükség van egy nemzetközi zöldkártyára. Amennyiben ez az okmány nincs az autóban, akkor ügyfélszolgálatunktól kérni lehet másikat (Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: 358-0001). Abban az esetben, ha csak a belföldi assistance szolgáltatást szeretné igénybe venni, akkor is célszerû erre az időre a nemzetközi szolgáltatást kérni, mert ha bármilyen gond merül fel (pl. kirabolják, baleset éri, stb), akkor az assistance segíthet.

MI A TEENDŐ, HA ELVESZETT, VAGY LEJÁRT VALAMELYIK HIVATALOS PAPÍROM? (FORGALMI, ZÖLDKÁRTYA, BIZTOSÍTÁS)?

A szükséges iratokat minden esetben a lehető legrövidebb időn belül pótolni kell, mert a rendőrség bevonhatja az autó forgalmi engedélyét. Amennyiben ilyen jellegű problémája adódna, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 358-0001-es telefonszámon, ahol hétköznap 8-17h-ig állunk a rendelkezésükre.

E-Service

Korszerű és kényelmes módja flottája online ügyintézésének.


English


Nextauto.hu © 2012-2013, Minden jog fenntartva.