A kiválasztott gépjárművek, a megrendeléstől az átadás pillanatáig a NEXT AUTO Kft. szigorú belső nyilvántartási rendszerén belül nyomon követhetőek, ezzel pontosabbá téve a folyamatokat, és minimálisra redukálva bármilyen jellegű hiba lehetőségét. A rendelt gépjárművek átadása a gyakorlatunknak megfelelően előre egyeztetett időpontban történik.

Az átadások tematikája, minden esetben a gépjármű és annak kezelésének a bemutatásán keresztül, valamennyi dokumentum pontos ismertetésén át, a szolgáltatásainkat, valamint a használat során előforduló leggyakrabban felmerülő problémák kezelésének bemutatásával történik. Átadásra kerül az a „Next kiskönyv – Driver Set” is, amely egyfajta elsősegélyként szolgál a használat során felmerülő bármely jellegű probléma kezelése során. Ez, az ügyfélkártyát is tartalmazó csomag, abban segít, hogy a gépjármű használók a NEXT AUTO Kft –ben ne csak egy szolgáltatót lássanak, hanem egy értük, az ő munkájukat segítő, minden körülmény között megbízhatóan működő társat.

Megfelelően társaságunk filozófiájának, minden tevékenységünkkel partnereink válláról kívánjuk levenni a gépjármű üzemeltetéssel járó valamennyi terhet, ennek biztosítására egy napi szinten felmerülő esetek kezelésére felépített call-centert működtetünk, továbbá a napi kapcsolattartás, valamint egyéb felmerülő operatív feladatok elvégzése érdekében műszaki koordinátorokat, mint dedikált kapcsolattartókat alkalmazunk. A rendszer kialakításakor a call-center csekély reakcióidejét, a személyes kontaktus megtartásával kívántuk ötvözni.

A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek nekünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk.