Gyakori kérdések

  • Mi a teendő, ha az autóval balesetet szenvedtem?

    Amennyiben személyi sérülés is történt, mentőautót kell hívni. Célszerû kivizsgáltatni magát annak is, aki nem érzi rosszul magát, mert bármilyen belső sérülése lehet, ami csak később jelentkezik. - A következő lépés, hogy mindkét félnek ki kell töltenie egy baleseti bejelentőt (betétlapot). Addig semmiképp nem szabad elhagyni a baleset színhelyét, amíg ez meg nem történik, mert az cserbenhagyásnak minősül, ami feljelentést von maga után. Ha nem egyértelmû, hogy ki volt a felelős a káreseményért, rendőrt kell hívni. - Elindulás előtt meg kell vizsgálni, hogy az autó mûködőképes e. Ha a hûtő sérült, vagy az autó nem indul el, akkor a NEXT AUTO Kft. assistance szolgáltatóját kell hívni a 411-1213-as telefonszámon. A szolgáltatás a nap 24 órájában áll ügyfeleink rendelkezésére. Belföldön és külföldön egyaránt. Az assistance szolgáltató küld egy trailert, amivel az autót a legközelebbi szervizbe szállítják. - Ha az autó mûködőképes, akkor az első adandó alkalommal el kell vinni egy szervizbe, ahol egy kárbejele

  • Mikor vihetem az autómat a normál szervizre? Csak a megjelölt km-nél pontosan?

    Igen!

  • Nem működik az üzemanyagkártyám, mit tegyek?

    A legrövidebb úton jutassa el hozzánk a kártyáját. Nagy valószínûség szerint megsérült. Pár napon belül kicseréltetjük és postázzuk Önnek az új kártyáját.

  • Nem szeretnék készpénzzel fizetni a tankolásért. Milyen megoldások vannak erre?

    Ebben az esetben üzemanyagkártyát lehet rendelni az autóhoz. Meghatározható, hogy milyen termékek vásárlására jogosítson, és kik használhassák. Bővebb felvilágosításért forduljanak Silye Zoltánhoz.

  • Milyen lehetőségeim vannak, ha autót akarok venni?

    Az autót megvásárolhatja, vagy lízingelheti. Mi segítünk megtalálni az Önnek legkedvezőbb feltételeket. Információért, bővebb felvilágosításért kérjük keresse értékesítő kollégánkat, Silye Zoltánt.

  • Szeretnék autót vásárolni, de még nem tudom, milyet. Mit tegyek?

    A különböző autós cégek honlapján megtekinthető, milyen típusú és felszereltségû autók vannak. Ügyfélszolgálatunktól prospektusokat lehet igényelni. Ha megtalálta az Önnek megfelelő autó, akkor a letölthető formanyomtatványok közül kérjük válassza töltse ki az ajánlatkérő formulát és küldje el a silye.zoltan@nextauto.hu e-mailre. Kollégánk rövid időn belül válaszol Önnek.

  • Mit tegyek, ha autót szeretnék bérelni?

    A letölthető bérautó megrendelő formulát kitöltve küldje el a NEXT AUTO Kft. részére. Ha nem biztos benne, hogy milyen autóra van szüksége, vagy szeretné megtudni árainkat, akkor küldjön e-mailt a következő címre: info@nextauto.hu

  • Mi a teendő, ha az autóval külföldre szeretnék utazni?

    Az autó külföldre viteléhez szükség van egy nemzetközi zöldkártyára. Amennyiben ez az okmány nincs az autóban, akkor ügyfélszolgálatunktól kérni lehet másikat. Abban az esetben, ha csak a belföldi assistance szolgáltatást szeretné igénybe venni, akkor is célszerû erre az időre a nemzetközi szolgáltatást kérni, mert ha bármilyen gond merül fel (pl. kirabolják, baleset éri, stb), akkor az assistance segíthet.

  • Mi a teendő, ha elveszett vagy lejárt valamelyik hivatalos papírom (forgalmi, zöldkártya, biztosítás)?

    A szükséges iratokat minden esetben a lehető legrövidebb időn belül pótolni kell, mert a rendőrség bevonhatja az autó forgalmi engedélyét. Amennyiben ilyen jellegű problémája adódna, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

  • Mire kell ügyelnem az útnyilvántartás vezetése során?

    A törvény értelmében függetlenül attól, hogy a vállalkozás milyen költség-elszámolási módot alkalmaz, az útnyilvántartást/menetlevelet járművenként kell vezetni. Ennek tartalmáról részletesen tájékozódhat az alábbi oldalon: http://kamaraonline.hu/cikk/utnyilvantartas-a-legfontosabb-tudnivalok

  • Küldhetek be online kárbejelentést?

    Az e-kárbejelentő applikáció segítő kézként vezeti végig a szükséges kárbejelentésen. Segítségével gyorsan és egyszerűen küldheti be a szükséges információt és kaphat arról visszaigazolást már a telefonján. Ha megtörtént a baleset, akkor az e-kárbejelentő applikáció segítségével pillanatok alatt elintézheti a kárbejelentést, akár a mobiltelefonjáról. Az applikáció megnyitása után egy információs ablak tájékoztat a szükséges lépésekről. További részletek a hivatalos weboldalán talál.

    E-kárbejelentő alkalmazás

    Az e-kárbejelentő applikáció segítségével gyorsan és egyszerűen küldheti be a szükséges információt és kaphat arról visszaigazolást már a telefonján.

  • Milyen szerviz elemeket tartalmaz a lízingdíj?

    A gépjárművek üzemeltetésével kapcsolatos összes szolgáltatás beépíthető a bérleti díjba – így a különféle adókon, biztosítási díjakon túl a szerviz költségek is. A NEXT AUTO Kft. ehhez többféle szervizcsomagot kínál, melyek közül mindegyik tartalmazza az időszakos szervizeket, de a 2-es csomag már lefedi a féktárcsák vagy például a lengéscsillapítók cseréjét is, a 3-as szervizszint pedig kiterjed minden alkatrészre, munkadíjra és javításra, ami nem sérülésből származik. Az elérhető szervizcsomagokról részletesen ebben a mellékletben tájékózódhat.

Széchenyi Terv Plusz